Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
Bureau Toerisme
Logo & Huisstijl
Bureau Toerisme bestond uit een ingewikkelde merkarchitectuur, met vele (sub)merken en net zoveel logo’s en labels. Zowel bij bezoekers, consumenten, als Bureau Toerisme bestond de behoefte aan meer eenvoud en eenheid in het merk. Daarom hebben we één krachtig merk ontwikkeld, waar alle ‘onderliggende’ labels onderdeel van kunnen zijn.
Met deze nieuwe positionering van Bureau Toerisme geven we vorm en inhoud aan het karakter en ambities van het merk. We geven richting aan alles van offline tot online, van logo tot communicatie en van print media tot website. Media campagnes en visuele invulling van evenementen. Typisch ‘Bureau Toerisme' in álles.
Ontdekken van Rivierenland
Het idee achter de stijl is een abstracte visualisatie van het Rivierengebied. Een heldere vorm die goed past binnen het gebied en direct voor herkenning zorgt.
Het design is modern en fris geworden, zonder de trends te volgen. Met een betrouwbaar blauw en een energiek en creatief rood geven we kleur aan ambitie. Prettig leesbare fonts dragen bij aan de warme en open communicatie van Bureau Toerisme. Het ontdekken van Rivierenland laten we terug komen in de gehele stijl!